Meta aktualizuje inteligentne okulary Ray-Ban i Oakley: skupienie na głosie rozmówcy oraz integracja ze Spotify

Meta aktualizuje inteligentne okulary Ray-Ban i Oakley: skupienie na głosie rozmówcy oraz integracja ze Spotify
Inteligentne okulary Ray-Ban. Źródło: Meta

Meta zaczęła wprowadzać nowe funkcje dla inteligentnych okularów Ray-Ban i Oakley. Aktualizację jako pierwsi otrzymają uczestnicy programu wczesnego dostępu.

Co wiadomo

Funkcja Conversation Focus ma na celu poprawę czytelności głosu rozmówców w hałaśliwym otoczeniu. Wzmacnia głosy wokół, czyniąc je wyraźniejszymi w porównaniu z dźwiękami w tle. Aktywacja możliwa jest za pomocą polecenia głosowego „Hey Meta, start Conversation Focus” albo poprzez gest „naciśnij i przytrzymaj”.

Meta dodaje również integrację ze Spotify, która wykorzystuje multimodalną sztuczną inteligencję. Użytkownicy mogą powiedzieć „Hey Meta, play a song to match this view”, a okulary uruchomią playlistę zgodnie z widokiem, biorąc pod uwagę indywidualne preferencje muzyczne. Na przykład, jeśli użytkownik patrzy na świąteczne dekoracje, system może odtworzyć playlistę z tematycznymi piosenkami.

Aktualizacja jest dostępna dla okularów Meta Ray-Ban pierwszej i drugiej generacji, a także Oakley Meta HSTN. Nowe funkcje będą stopniowo dostępne dla wszystkich użytkowników.

Źródło: Meta

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();