Nowa gra Johna Romero nie została anulowana! Legendarny deweloper potwierdził, że prace nad strzelanką trwają

Nowa gra Johna Romero nie została anulowana! Legendarny deweloper potwierdził, że prace nad strzelanką trwają
John Romero. Źródło: Cultured Vultures

Legenda branży gier i jeden z autorów takich kultowych franczyz jak Doom, Quake i Wolfenstein — John Romero (John Romero) ogłosił doskonałą wiadomość: jego nowy projekt nie został anulowany i nawet trafi na rynek.

Przypomnijmy, latem 20254 roku po tym, jak Microsoft ogłosił masową falę zwolnień, wiadomo było, że studio Romero Games straciło finansowanie nieujawnionej strzelanki i było zmuszone nie tylko ją anulować, ale także zwolnić cały zespół. Twierdzono, że firma faktycznie się zamyka, ale John Romero zachował optymizm i był pewien, że znajdzie nowego wydawcę.

I znalazł go!

Co wiemy

Na festiwalu Salón del Videojuego, który odbył się w Madrycie, Romero oznajmił, że jego gra została uratowana i zespół kontynuuje pracę, na co publiczność zareagowała głośnymi brawami.

Słynny deweloper zauważył, że niektóre elementy gry musiały zostać zmienione, ale większość wcześniej wykonanej pracy znajdzie zastosowanie w nowej koncepcji strzelanki — tak, to znowu będzie strzelanka!

Nie zaczynamy od zera. Bierzemy pojedyncze elementy i przenosimy je do przemyślanej gry. Mamy dużo materiałów, które można wykorzystać. Projekt jest zupełnie inny, ale zespół jest zainspirowany takim podejściem.

Gra musiała zostać pomniejszona, ale pozostały "niespodziewane pomysły". W zakresie projektowania gier jego wzorem jest Elden Ring.

Na razie nie wiadomo, czyje inwestycje pomogły Romero wznowić prace, ale wcześniej zgłaszano, że zainteresowanie projektem wykazała japońska firma Pocketpair - autor hitowej gry Palworld.

(z 38:25)

Źródło: Insider Gaming

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();