Na TGA 2025 zostanie ujawniona data premiery i nowe szczegóły rozgrywki brutalnej gry akcji Phantom Blade Zero

Na TGA 2025 zostanie ujawniona data premiery i nowe szczegóły rozgrywki brutalnej gry akcji Phantom Blade Zero
Plakat Phantom Blade Zero. Źródło: S-GAME

Mroczna gra akcji Phantom Blade Zero od kilku lat budzi ogromne zainteresowanie publiczności. Koreańskie studio S-GAME aktywnie wypuszcza widowiskowe zwiastuny, koncentrując się na głębokim systemie walki i obiecuje, że gra będzie emocjonująca, ale nie zbyt skomplikowana. Jednak studio nadal nie ujawnia najważniejszego — daty premiery.

No cóż, teraz wiemy, kiedy ta informacja zostanie ujawniona.

Co wiadomo

Organizator i prowadzący The Game Awards 2025 Geoff Keighley poinformował, że na wielkim show, które odbędzie się w nocy 12 grudnia, odbędzie się duży pokaz Phantom Blade Zero. Autorzy zaprezentują nowe spojrzenie na grę akcji i jej rozgrywkę, a także ujawnią datę premiery.

Z informacji od insiderów wynika, że premiera Phantom Blade Zero jest spodziewana nie wcześniej niż w 2027 roku na PC i PS5, ale prawdopodobnie jeśli twórcy są gotowi podać dokładną datę — gra może zostać wydana w 2026 roku.

Dla tych, którzy nie są w temacie

Wydarzenia Phantom Blade Zero rozgrywają się w fantastycznym uniwersum, łączącym w sobie kulturę wschodnią, steampunk i okultyzm. Główny bohater — zabójca do wynajęcia o imieniu Soul. Podczas wykonywania zadania został zamordowany, ale tajemniczy Uzdrowiciel zdołał przywrócić Soula do życia. Bohater będzie mógł przeżyć tylko 66 dni, w trakcie których musi zdążyć zakończyć wszystkie sprawy.

Phantom Blade Zero tworzona jest na Unreal Engine 5.

Źródło: @geoffkeighley

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();