Sarkastyczny goblin powróci w lutym: Nacon podał dokładną datę premiery gry skradankowej Styx: Blades of Greed

Sarkastyczny goblin powróci w lutym: Nacon podał dokładną datę premiery gry skradankowej Styx: Blades of Greed
Grafika Styx: Blades of Greed. Źródło: Nacon

Wydawca Nacon i Cyanide Studio ujawnili datę premiery gry skradankowej Styx: Blades of Greed — trzeciej części niejako znanej, ale wciągającej serii gier, w których głównym bohaterem jest ponury, sarkastyczny goblin o imieniu Styx (Styx).

Co wiadomo

Deweloperzy opublikowali specjalny trailer, w którym kreatywnie skomentowali przesunięcie daty premiery i pokazali plakat poszukiwań Styxa z przekreśloną datą „2025” i nową datą — 19 lutego 2026 roku.

Gra będzie dostępna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, a wszyscy chętni mogą już dodać ją do listy życzeń.

Styx: Blades of Greed kontynuuje wydarzenia z poprzednich części — Styx: Master of Shadows i Styx: Shards of Darkness, ale teraz główny bohater nie przyjmuje zleceń jako najemnik, lecz przewodzi własnej bandzie złodziei, która podróżuje na sterowcu. Ten środek transportu stanie się swego rodzaju hubem, gdzie gracz będzie mógł odpocząć między misjami, porozmawiać z postaciami, uzupełnić zapasy materiałów eksploatacyjnych.

Podstawowe elementy rozgrywki Styx pozostaną niezmienne: główny bohater ponownie będzie ukrywał się w cieniach, używał przedmiotów do odwracania uwagi i cichego eliminowania wrogów, starając się unikać otwartej konfrontacji, ponieważ Styx nie jest zbytnio utalentowanym wojownikiem, za to posiada imponujące zdolności akrobatyczne, zwinne wspinając się na budynki, a teraz do jego dyspozycji pojawi się również spadochron.

Źródło: Nacon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();