W Ghost of Yōtei dodano tryb „Nowa gra+” i więcej dodatkowej zawartości — gra otrzymała duże uaktualnienie

W Ghost of Yōtei dodano tryb „Nowa gra+” i więcej dodatkowej zawartości — gra otrzymała duże uaktualnienie
Sztuka Ghost of Yōtei. Źródło: Sony

Sony i studio Sucker Punch wydały duże uaktualnienie 1.100 dla wysoko ocenianej gry akcji Ghost of Yōtei, które dodaje ważne funkcje i rozszerza zawartość, a także wprowadza znaczące ulepszenia techniczne.

Co wiadomo

Główną cechą łaty stał się tryb „Nowa gra+”, który, jak zawsze, otwiera się po pierwszym przejściu Ghost of Yōtei i pozwala rozpocząć historię od nowa, ale pozostawiając przy sobie cały ekwipunek, zdobyte umiejętności i znalezione przedmioty.

Również w Ghost of Yōtei dodano dodatkowe poziomy trudności, dwa nowe trofea i jeszcze jeden poziom ulepszenia zbroi i broni. Dodatkowo gracze otrzymali możliwość zakupu ponad 30 nowych kosmetycznych przedmiotów, w tym zbroi i farb do broni, a także dziesięciu nowych talizmanów.

Teraz w grze można ponownie przejść oddzielne misje fabularne, a dla osób z ograniczonymi możliwościami dodano kilka dodatkowych opcji, w tym przypisanie przycisków.

Jeśli chodzi o ulepszenia techniczne, deweloperzy dodali obsługę zmiennej częstotliwości odświeżania (VRR) i także zwiększyli wydajność, a dla ekranów z częstotliwością odświeżania 120 Hz pojawił się „zrównoważony” tryb obrazu — z ray tracingiem i bez niego.

Pełną listę zmian można znaleźć na stronie Sucker Punch.

Studio będzie nadal wspierać Ghost of Yōtei i w 2026 roku wyda darmowy kooperacyjny tryb Legends, który będzie podobny do tego, co oferuje Ghost of Tsushima.

Źródło: PlayStation, Sucker Punch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();