Xiaomi zaprezentowało YU7 Max w ekskluzywnym kolorze Crystal Purple

Xiaomi zaprezentowało YU7 Max w ekskluzywnym kolorze Crystal Purple
Xiaomi YU7 Max w kolorze Crystal Purple na targach motoryzacyjnych Guangzhou Auto Show 2025. Źródło: Autohome

Firma Xiaomi zaprezentowała na Guangzhou Auto Show 2025 spersonalizowaną wersję crossovera YU7 Max w kolorze Crystal Purple, spełniając obietnicę uruchomienia usługi indywidualnego malowania samochodów.

Co wiadomo

Xiaomi obiecuje zaoferować 100 unikalnych kolorów w ciągu trzech lat. Koszt specjalnego malowania zaczyna się od 162 856 PLN (11 000 juanów). Powłoka Crystal Purple została nałożona na nadwozie przy użyciu farb premium i zaawansowanych technologii.

1
2
3
4

Klienci mogą również wybrać spersonalizowane felgi aluminiowe, malowane zaciski hamulcowe Brembo oraz ekskluzywne emblematy z wykończeniem z 24-karatowego złota, czarnej lub białej ceramiki lub włókna węglowego z pozłacanymi detalami.

Specyfikacje techniczne

YU7 jest oferowany w wersjach z napędem na tylne koła (2WD) i napędem na wszystkie koła (4WD) na bazie architektury 800-woltowej:

  • Wersja 2WD: instalacja z jednym silnikiem o mocy 235 kW i momencie obrotowym 528 Nm, przyspieszenie 0–100 km/h w 5,88 s. Bateria litowo-żelazowo-fosforanowa o pojemności 96,3 kWh zapewnia zasięg 835 km w cyklu CLTC.
  • Wersje 4WD dostępne są w dwóch wariantach z dwoma silnikami – 365 kW / 690 Nm (przyspieszenie w 4,27 s) z baterią LFP o pojemności 96,3 kWh na 770 km zasięgu lub 508 kW / 866 Nm (przyspieszenie w 3,23 s) z baterią litową o pojemności 101,7 kWh na 760 km zasięgu.

Modele z napędem 4WD wyposażone są w pneumatyczne zawieszenie z pięcioma regulowanymi wysokościami i maksymalnym prześwitem 222 mm. Wersje topowe wspierają szybkie ładowanie: od 10% do 80% w 12 minut.

Aktualizacja systemów bezpieczeństwa

Oprócz uruchomienia programu personalizacji, Xiaomi przedstawiło ulepszoną wersję systemu pomocy kierowcy Xiaomi HAD Enhanced oraz aktualizacje funkcji aktywnego bezpieczeństwa. Aktualizacje będą dystrybuowane za pośrednictwem OTA aktualizacji systemu operacyjnego Xiaomi HyperOS 1.11 dla całej gamy modeli firmy.

Kluczowe innowacje obejmują system automatycznego awaryjnego hamowania przy małych prędkościach podczas jazdy do przodu i do tyłu (LAEB/RAEB), działający przy prędkościach do 10 km/h przy jeździe do przodu i do 30 km/h przy jeździe do tyłu. System rozpoznaje pieszych, samochody i jednoślady, automatycznie ingerując w sterowanie w przypadku wykrycia ryzyka kolizji, jeśli kierowca nie podejmuje żadnych działań.

Źródło: Autohome

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();