Metal Gear Solid Delta odkrywa tajną scenę Fox Hunt
Z najnowszych wieści w świecie technologii, Konami ujawnia szczegóły trybu Fox Hunt w oczekiwanym Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Zamiast multiplayera przy premierze, gracze mogą oczekiwać tego jesienią, ale to nie koniec niespodzianek z obozu Kojimy. Będzie jak w grze w chowanego, ale z dużo bardziej zaawansowanym wyposażeniem.
Co nowego
Konami ujawniło nowy, fascynujący tryb nazwany Fox Hunt, który zaoferuje graczom unikalne wyzwanie. Głównym elementem jest dynamiczny system kamuflażu, AT-CAMO, który potrafi adaptować się do otoczenia w czasie rzeczywistym. Aby dotrzeć z tym do nowych pokoleń, Konami wykorzystuje ciętą grafikę pozwalającą oszukać nasze oczy niemalże jak prawdziwa iluzja przez cały czas gry.
To nowe doświadczenie przypominać będzie bawiących się w chowanego, gdzie szybka reakcja oraz strategiczne podejście zadecydują o wyniku. Gra prezentuje elastyczność kamuflażu, który można zmieniać w locie, dostosowując do każdej sytuacji – taktyki będą obejmować zarówno ucieczkę, jak i ofensywne zaskoczenie przeciwnika.
NEWS ❗️
– Outsider Snake (@Kuwabara357)
New information regarding FOX HUNT has been released on the METAL GEAR PORTAL :
"Realistic camouflage enhanced by cutting-edge graphics that fools the naked eye"
Na domiar dobrego, Konami solidnie przyłożyło się do przekonania, że mikrotransakcje nie będą częścią tego trybu, co jest dobrą wiadomością dla purystów gameplayowych, którzy nie lubią płacenia za dodatkowe korzyści. Dostępne będą jedynie w trybie online, motywując do dokładniejszej eksploracji nie tylko dzięki broniom dostępnym na mapach, ale też strategiom chcącym przywrócić klasyczne zimnowojenne potyczki.
Atmosfera się zagęszcza, a oczekiwania rosną. Jesienią, gracze będą mieli niezwykłą okazję zanurzyć się w ten nowy wymiar skrywania i walki.