Wielki sukces małej gry: sprzedaż PEAK przekroczyła 5 mln kopii

Społeczność graczy nadal z zachwytem, a czasem z zaskoczeniem obserwuje fenomenalny sukces arcade’owego symulatora wspinaczki PEAK, który zrobił szum porównywalny do wysokobudżetowych blockbusterów.
Co wiadomo
Developerzy z Aggro Crab i Landfall poinformowali, że w mniej niż miesiąc PEAK wspięła się na szczyt z 5 mln sprzedanych kopii.
Twórcy nie ukrywają, że sukces gry przerósł ich najśmielsze oczekiwania i szczerze dziękują publiczności za zainteresowanie PEAK.
Premiera nowości miała miejsce w połowie czerwca, a dzięki szerokiemu dotarciu wśród streamerów i blogerów, PEAK przyciągnęła ogromną publiczność i w zaledwie tydzień sprzedaż wyniosła 1 mln kopii.
Oczywiste jest, że poza medialnością, sukces PEAK zawdzięcza również doskonałej rozgrywce, dzięki której na Steam gra ma 93% pozytywnych recenzji, a niska cena pozwala na zakup wszystkim chętnym.

Źródło: @AggroCrabGames