Zaanonsowano ambitny MMO-shooter Reaper Actual

Autor: Anton Kratiuk | 04.07.2025, 19:34
Pokazujemy główną sztukę pracy Reaper Actual Główna sztuka Reaper Actual. Źródło: Steam

Studio Distinct Possibility ogłosiło rozbudowany MMO-shooter Reaper Actually, którego opis brzmi bardzo ambitnie.

Co wiadomo

Produkcją Reaper Actually kieruje John Smedley — jeden z twórców PlanetSide 2 i EverQuest oraz były szef Amazon Games Studios.

Gracze wcielą się w rolę najemników, którzy będą wykonywać różne zadania dla pięciu frakcji, a akcja Reaper Actually rozegra się na fikcyjnej wyspie Marova, której rozmiar, jak twierdzą deweloperzy, "czterokrotnie przewyższa największą mapę Call of Duty Warzone".

Oczekuje się, że jeden serwer Reaper Actually pomieści do 200 graczy, którym towarzyszyć będą postacie AI.

W opisie na Steamie podano, że przy produkcji shootera używany jest sztuczny inteligencja, ale generowana treść opiera się na pracach prawdziwych projektantów i artystów.

Data premiery Reaper Actually jeszcze nie jest znana.

Źródło: Steam, IGN