Szczegóły systemu walki Cronos: The New Dawn: fuzja wrogów, niedobór amunicji i unikalne strategie

Studio Bloober Team (twórcy Observer i The Medium) przedstawiło nowy dziennik deweloperów, który szczegółowo odkrywa system walki swojej nadchodzącej gry Cronos: The New Dawn. Wydarzenia rozgrywają się w mrocznym, postapokaliptycznym przyszłości, gdzie większość ludzkości została zniszczona, a światem wędrują przerażające potwory znane jako Orfani (Orphans). Gracze wcielają się w rolę Wędrowca, który ma przenosić esencje ludzi z przeszłości, ale konflikt z Orfanami jest nieunikniony.
Co wiadomo
Przyjdzie Wam zmierzyć się z przerażającą zdolnością Orfanów do „fuzji” (Merge) z ciałami, aby stać się silniejszymi. Dotyczy to nawet martwych Orfanów, co stwarza ciągłe zagrożenie, a chroniczny niedobór amunicji tylko pogarsza sytuację. Dlatego deweloperzy zachęcają graczy do starannego planowania zabójstw oraz przerwania procesu fuzji wrogów, kiedy to możliwe.
Ciekawą taktyką może być przyciąganie Orfanów do już martwych ciał, aby wyeksponować je na obrażenia, chociaż zawsze istnieje ryzyko, że nie uda się zatrzymać procesu fuzji. To dodaje element ryzyka i nagrody, zmuszając graczy do ciągłego myślenia o krok do przodu.
Wędrowiec ma w swoim arsenale kilka rodzajów broni, które pomogą mu przetrwać w tym niebezpiecznym świecie. Od szybkostrzelnego Włóczni (Javelin) po potężny, ale do walki w bliskim kontakcie Młot (Hammer) – każdy instrument będzie miał swoje przeznaczenie. Świat Cronos zamieszkany jest przez różne typy Orfanów, w tym szczególnie niebezpiecznych Dopelgangerów (Doppelganger). Wśród nich wyróżniają się Biegacze (Runners), którzy preferują walkę w bliskim kontakcie, oraz Brutaliści (Bruisers), zdolni do wytrzymywania i zadawania dużych obrażeń. Będziecie także musieli zmierzyć się z wrogami atakującymi z daleka.
„Specjalni” wrogowie także pojawią się w niektórych lokalizacjach, a Bloober Team obiecuje opowiedzieć o nich w przyszłych aktualizacjach.?
Cronos: The New Dawn zadebiutuje tej jesieni na Xbox Series X/S, PS5 i PC.
Źródło: Bloober