Czelós-akcja Physint Hideo Kojima wyjdzie nie wcześniej niż w 2030 roku — po tym legendarny game designer może nakręcić film

Podczas gdy Death Stranding 2: On the Beach przygotowuje się do zostania jednym z głównych wydania 2025 roku, Hideo Kojima już planuje przyszłość. Jego projekt Physint to ambitna gra stealth-action dla Sony, ale fani będą musieli poczekać jeszcze przynajmniej pięć-sześć lat.
Co wiadomo
Kojima opowiedział o tym w świeżym wywiadzie dla francuskiego wydania Le Film français, którego fragment opublikowała jego asystentka Ayako Terashima na Twitterze. Według słów game designera, prace nad Physint napotkały trudności z powodu strajku SAG-AFTRA, jednak prace trwają, a wydanie oczekiwane jest nie wcześniej niż w 2030–2031 roku.
„Po Death Stranding 2 pracujemy nad Physint. To zajmie jeszcze pięć lub sześć lat. Ale być może potem w końcu zdecyduję się nakręcić film. Dorastałem na kinie i reżyseria byłaby dla mnie prawdziwym hołdem dla tej branży,” - podzielił się Kojima.
Physint stanie się nową własnością intelektualną w gatunku stealth-action, którą Kojima tworzy we współpracy z Sony. Szczegóły fabuły, mechaniki gry i nawet ostateczny tytuł trzymane są w tajemnicy, ale oczekuje się, że gra wyjdzie już na następnej generacji konsol - na PlayStation 6.
Oprócz Physint, w Kojima Productions równolegle rozwijany jest jeszcze jeden projekt - horror OD, który wydaje Xbox Game Studios. Obie gry opóźniły się z powodu strajku aktorów, ale studio już wróciło do aktywnej pracy.
Po zakończeniu Physint Kojima nie wyklucza, że w końcu spełni swoje dawne marzenie - nakręcenie pełnometrażowego filmu. „Już nie młodnieję i chciałbym to zrobić, póki mam jeszcze siły,” - przyznał legendarny game designer.
Źródło: Resetera