Death Stranding 2: On the Beach będzie miało dwa tryby pracy: tylko Ty wybierasz między jakością a wydajnością

Death Stranding 2: On the Beach będzie miało dwa tryby pracy: tylko Ty wybierasz między jakością a wydajnością
Zrzut ekranu z Death Stranding 2. Źródło: Sony

Death Stranding 2: On the Beach zbliża się do premiery. Ekskluzywna gra na PlayStation 5 oferuje graczom dwa tryby - jakość z naciskiem na detale oraz tryb wydajności z płynnością 60 klatek na sekundę, aby każdy mógł wybrać optymalną równowagę między urodą a szybkością działania.

Co wiadomo

Dziennikarze, którzy mieli okazję zagrać w wersję próbna, potwierdzili, że Death Stranding 2 obsługuje dwa tryby gry. Tryb Jakości zapewnia świetną jakość wizualną, ale działa na 30 klatkach na sekundę, podczas gdy Tryb Wydajności obsługuje płynne 60 FPS, choć z niewielkimi kompromisami graficznymi.

Testy były przeprowadzane na podstawowej wersji PS5, a wsparcie dla PS5 Pro zostało już potwierdzone, chociaż na razie nie ujawniono szczegółów dotyczących ulepszeń w modelu Pro.

Fabuła Death Stranding 2: On the Beach rozgrywa się 11 miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części. Gracze ponownie wcielą się w postać Sema Portera Bridgesa, który teraz podróżuje z Meksyku do Australii, aby pomóc w odbudowie więzi między ludźmi. Gra oferuje rozszerzony otwarty świat, nowe mechaniki poruszania się, elementy walki oraz głębszą fabułę z powrotem znanych i nowych postaci.

Do premiery 26 czerwca 2025 roku planowane są również edycje specjalne - Digital Deluxe Edition oraz Collector’s Edition, które zapewniają wczesny dostęp od 24 czerwca oraz ekskluzywną zawartość. Ponadto Sony przygotowuje limitowaną edycję kontrolerów DualSense, stylizowanych na Death Stranding 2.

Źródło: @geoffkeighley

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();