Hideo Kojima już ma pomysł na Death Stranding 3, ale nie planuje tworzyć jej sam

Hideo Kojima już ma pomysł na Death Stranding 3, ale nie planuje tworzyć jej sam
Zrzut ekranu z Death Stranding 2. Źródło: Sony

Podczas gdy fani przygotowują się do premiery Death Stranding 2: On the Beach, Hideo Kojima podzielił się interesującymi szczegółami na temat przyszłości franczyzy. Legendarny twórca ma już koncepcję trzeciej części, ale nie zamierza samodzielnie zajmować się jej rozwijaniem.

Co jest znane

Death Stranding, pierwsza gra studia Kojima Productions po odejściu Kojimy z Konami, stała się prawdziwym fenomenem w świecie gier. W przyszłym miesiącu na PS5 zadebiutuje sequel — Death Stranding 2: On the Beach, którego akcja rozgrywa się w Meksyku i Australii. Wybór Australii jako nowej lokalizacji twórca uzasadnił chęcią stworzenia rozległego świata, podobnego rozmiarami do USA, ale z unikalnymi cechami geograficznymi.

W Death Stranding 2 pojawił się nowy element fabularny - Plate Gate, portal, który pozwala głównemu bohaterowi, Samowi Bridgesowi, podróżować między kontynentami. Ta koncepcja otwiera drzwi do nieskończonej liczby kontynuacji. „Jeśli zastosuje się koncepcję Plate Gate, można tworzyć nieskończoną liczbę sequelów,” przyznał Kojima. Niemniej jednak podkreślił, że nie planuje samodzielnie tworzyć Death Stranding 3, ale jest gotów przekazać pomysł innym twórcom.

Death Stranding 2: On the Beach zadebiutuje 26 czerwca 2025 roku wyłącznie na PlayStation 5. Gra jest już bliska ukończenia.

Również pojawili się intrygujące zapowiedzi Death Stranding 2: On the Beach: nowe mechaniki, oszałamiająca grafika i jeszcze więcej wolności.

Źródło: Eurogamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();