Pierwszy Berserker: Khazan otrzymał drugą bezpłatną aktualizację z ulepszeniami interfejsu, balansu i poprawkami błędów

Pierwszy Berserker: Khazan otrzymał drugą bezpłatną aktualizację z ulepszeniami interfejsu, balansu i poprawkami błędów
Zrzut ekranu Pierwszego Berserkera: Khazan. Źródło: NEXON

Twórcy z Neople ogłosili wydanie nowej aktualizacji dla swojego dynamicznego souls-like Pierwszy Berserker: Khazan, która jest już dostępna od 22 kwietnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Ta łatka koncentruje się na ogólnych ulepszeniach interfejsu użytkownika i doświadczenia (UI/UX), a także na korekcie balansu gry, aby uczynić ją jeszcze bardziej wciągającą i zbalansowaną.

Co wiadomo

Jedną z kluczowych zmian, którą od razu zauważą gracze, będzie ograniczenie użycia nielikwidnego ekwipunku w systemie augmentacji. Od teraz przedmioty, których nie można sprzedać, nie będą już mogły być używane jako materiał do ulepszania ekwipunku. Dotyczy to na przykład broni z "Zestawu bohatera" i zestawu "Spadająca gwiazda", które również utraciły możliwość rozkładania na materiały.

Wraz z wydaniem aktualizacji gracze będą otrzymywać na bieżąco powiadomienia o możliwości odblokowania lub ulepszenia swoich Fantomów. Ponadto, dla większej wygody zmieniono położenie wskaźnika doświadczenia poziomu Fantoma. A wraz z tym poprawiono różne błędy. Pełna lista zmian, jakie wprowadza ta aktualizacja, jest dostępna pod tym linkiem.

Przypominamy, że Pierwszy Berserker: Khazan jest dostępny do gry na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Twórcy nadal aktywnie wspierają swój projekt, słuchając opinii graczy i wprowadzając niezbędne ulepszenia, aby zapewnić najlepsze doświadczenie w grze.

Źródło: Steam

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();