2 mln graczy, 250 tys. pint piwa i 7,6 mln porcji pierogów: twórcy Atomfall podsumowali zabawną statystykę pierwszych dwóch tygodni od momentu wydania gry

2 mln graczy, 250 tys. pint piwa i 7,6 mln porcji pierogów: twórcy Atomfall podsumowali zabawną statystykę pierwszych dwóch tygodni od momentu wydania gry
Sztuka Atomfall. Źródło: Steam

Brytyjskie studio Rebellion podzieliło się pierwszymi wynikami RPG-strzelanki Atomfall, której premierę miała miejsce 27 marca, ale niestety nie przyciągnęła dużej uwagi publiczności.

Co wiadomo

Twórcy poinformowali, że w ciągu dwóch tygodni z Atomfall zapoznało się 2 mln osób, ale ta liczba nie odzwierciedla liczby sprzedanych kopii, ponieważ gra od pierwszego dnia jest dostępna w katalogu Xbox Game Pass.

Autorzy nie lenili się i podzielili kilkoma interesującymi danymi statystycznymi, które odzwierciedlają życie w Atomfall:

  • gracze wypili ponad 500 tys. filiżanek herbaty;
  • zamówili 250 tys. pint piwa;
  • zjedli 14,1 mln puszek mięsnych konserw;
  • spożyli 8,4 mln bułek;
  • i zakończyli życie 7,6 mln porcji pierogów (pasty);
  • 59,1% graczy pomogło rannemu pierwszemu NPC-naukowcowi, 21,6% go zastraszało, a 19,3% zabiło.

Dla tych, którzy nie wiedzą

W Atomfall gracze znajdą się w Wielkiej Brytanii, która przeszła przez katastrofę nuklearną. Wiele osób porównuje projekt do Fallout, ale w przeciwieństwie do amerykańskiej Pustkowia w świecie Atomfall nie było wojny nuklearnej, a powód leży w awarii na elektrowni atomowej Windscale.

Głównym celem graczy będzie odkrycie przyczyn katastrofy nuklearnej i stawienie czoła członkom neopogańskiego kultu, którzy nie pragną odbudowy cywilizowanego świata.

Gra dostępna na PC, PlayStation i Xbox.

Źródło: @AtomfallGame

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();