Samsung stał się największą na świecie marką soundbarów i telewizorów w 2024 r.

Samsung stał się największą na świecie marką soundbarów i telewizorów w 2024 r.
Plakat promocyjny z okazji 11 lat przywództwa w segmencie soundbarów. Źródło: Samsung

Południowokoreańska firma Samsung potwierdziła swoją pozycję lidera na globalnym rynku soundbarów, utrzymując tytuł największej marki w tej kategorii przez 11 lat z rzędu.

Co wiemy

Według firmy analitycznej FutureSource, udział Samsunga w rynku w 2024 r. wyniesie 18,4% pod względem liczby sprzedanych urządzeń i 20,1% pod względem przychodów. Sukces ten przypisuje się między innymi wprowadzeniu innowacyjnych technologii, takich jak bezprzewodowy system Q-Symphony, który umożliwia jednoczesną dystrybucję dźwięku przez soundbar i telewizor bez użycia przewodów, tworząc mocniejszy i wysokiej jakości dźwięk.

Ponadto Samsung pozostaje największą marką telewizorów na świecie, utrzymując tę pozycję przez 19 kolejnych lat, co również jest wielkim osiągnięciem.

Firma wprowadziła już nową serię telewizorów i soundbarów na rok modelowy 2025, co może przynieść firmie ponowne przywództwo w tym segmencie w przyszłym roku.

Źródło: Samsung

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();