Google rozpoczyna kampanię reklamową SwitchtoPixel przed ogłoszeniem Pixel 4

Google uruchomiło kampanię reklamową SwitchtoPixel, zachęcając użytkowników do przejścia na smartfony.

Co wiadomo

Reklama jest poświęcona nadchodzącej premierze Pixela 4. W filmie prawdziwy właściciel smartfona poprzedniej generacji opowiada o jego głównej funkcji - kamerze. Dziewczyna początkowo bała się przejść na Google Pixel, ale ostatecznie zdecydowała się i nie żałuje.

Przypomnijmy, Google Pixel 4 zostanie wydany w dwóch wersjach: zwykłej i XL. Będą się różnić wyświetlaniem po przekątnej. Młodsza wersja ma ekran o przekątnej 5,8 cala, a starsza wersja to 6.2. Smartfony będą działały na układzie Snapdragon 855 i otrzymają 6 GB pamięci RAM. Zostaną również wyposażone w funkcję Face Unlock ze specjalnymi czujnikami, system rozpoznawania gestów Motion Sense, Matryca OLED o częstotliwości odświeżania 90 Hz i podwójna kamera główna o 12 megapikseli (Sony IMX363) + 16 megapikseli (Sony IMX481). Nowości zostaną zaprezentowane podczas imprezy 15 października. Wydarzenie odbędzie się w Nowym Jorku.

Źródło: YouTube

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();