Twórcy Assassin's Creed Shadows opowiedzieli o swoim podejściu do stworzenia dwóch bohaterów i znaczeniu ich unikalnych cech

Ubisoft opublikował materiał wideo z serii dzienników deweloperskich Assassin's Creed Shadows.

Co wiemy

W materiale wideo deweloperzy wyjaśnili, w jaki sposób obecność dwóch głównych bohaterów wzbogaci rozgrywkę i narrację.

Projektanci gry przypomnieli, że samuraj Yasuke i shinobi Naoe mają różne umiejętności, więc rozgrywka dla nich jest zupełnie inna: Yasuke specjalizuje się w otwartej walce i woli nie używać sprytnych sztuczek, podczas gdy Naoe trzyma się w cieniu, ukradkiem niszczy wrogów i unika bezpośrednich konfrontacji. Różnice między postaciami przejawiają się również w ich charakterze i spojrzeniu: Yasuke jest przyzwyczajony do brutalności i okrucieństwa, ale dziewczyna-shinobi dorastała w rodzinie szlachetnego samuraja, który chronił ją przed okrutną rzeczywistością, więc Naoe po raz pierwszy zmierzy się z wieloma rzeczami.

Pracownicy Ubisoft przypomnieli, że prawie wszystkie misje w Assassin's Creed Shadows można ukończyć obiema postaciami i ważne było dla nich, aby gracze nie chcieli poświęcać uwagi tylko jednemu bohaterowi, ignorując drugiego.

Kiedy się spodziewać

Assassin's Creed Shadows ukaże się 15 listopada na PC, PS5 i Xbox Series, a docelowo gra ma zostać wydana również na iOS.

Źródło: Ubisoft

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();