Brytyjski inżynier stworzył robota, który uderza gracza, gdy ten jest trafiony w grze VR

Brytyjski inżynier stworzył robota, który uderza gracza, gdy ten jest trafiony w grze VR

Inżynier robotyki James Bruton (James Bruton), wraz ze studentami Uniwersytetu w Portsmouth, stworzył niezwykłego robota, którego jedynym celem - bić ludzi.

Jak to działa?

Twórczość Brutona można nazwać wciągającym towarzyszem do gier VR. Wszystkie części maszyny zostały wydrukowane na drukarce 3D, z wyjątkiem drewnianej platformy, na której jest zamontowana. Jego głównymi narzędziami do interakcji z „workami mięsa” są pneumatyczne pięści i rękawice bokserskie. Wszystkie ruchy robota są synchronizowane z modułem Vive Tracker i specjalnie zaprojektowaną grą walki. Za każdym razem, gdy gracz przepuszcza uderzenie w grze, on przepuszcza uderzenie i w rzeczywistości ze wszystkimi wynikającymi z tego konsekwencjami. Możesz spojrzeć na robota poniżej (bitwa rozpoczyna się o 10:50)

Źródło: TheVerge

 

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();