Firma Razer obiecała wypuścić markowy toster dla chleba

Firma Razer obiecała wypuścić markowy toster  dla chleba

CEO Razer powiedział fanom, że przez kilka następnych lat, firma wyda toster pod swoją marką.

Gdzie tkwi sedno

Jeszcze w 2013 zagorzali fani firmy stworzyli stronę na Facebooku zatytułowaną Daj nam toster Razer  (z ang. „Daj nam toster Rezer»). Następnie w 2016 roku, firma podniosła żart i na cześć Prima Aprilis ogłosił wideo z nowości. Naturalnie, to napędziło zainteresowanie użytkowników i zaczęli prosić nawet więcej CEO Min-Liang Tan (Min-Liang Tan) wdrożyć pomysł w rzeczywistość.

Prezes zgodził się, ale pod warunkiem, że strona osiągnie 1 mln polubiueń. Dodał, że użytkownicy mogą robić tatuaże i publikować swoje zdjęcia (1 tatuaż odpowiada 100 tys likeów). A teraz, po 5 latach, Strona  przekroczyła 44 tys. Ponadto, dla wszystkich działań rozmieścili 12 zdjęć tatuaży.

Min-Liang Tan obiecał zebrać grupę projektantów i inżynierów, aby rozpocząć projekt. Kiedy dokładnie ukaże i ile to będzie kosztować nowość, jeszcze nieznane.

Źródło: Facebook

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();