NieR: Automata miała ogromny wpływ na rozwój Stellar Blade - mówi reżyser gry

NieR: Automata miała ogromny wpływ na rozwój Stellar Blade - mówi reżyser gry

Wśród gier pokazanych na State of Play wyróżniało się Stellar Blade autorstwa Shift Up. Zapewne wiele osób zauważyło, że gra wygląda jak NieR: Automata - i nie bez powodu.

Co wiemy

W wywiadzie dla Famitsu, dyrektor generalny i reżyser studia, Kim Hyung Tae, powiedział, że znana gra PlatinumGames była znaczącym źródłem inspiracji dla jego projektu. Tae wyraził chęć stworzenia gry podobnej do NieR: Automata, podkreślając jej wpływ na jego kreatywną wizję.

Inne projekty, które w różnym stopniu wpłynęły na rozwój Stellar Blade, to Bayonetta, Star Wars Jedi: Fallen Order i Sekiro: Shadows Die Twice, a fascynacja Ty'a grą God of War, która oferowała ogromny świat gry, nie będąc w pełni otwartym światem, prawdopodobnie wpłynęła na projekt półotwartego świata Stellar Blade.

Gdzie mogę zagrać?

Stellar Blade będzie dostępne na PlayStation 5 w momencie premiery.

Kiedy można się jej spodziewać?

Premiera gry zaplanowana jest na 26 kwietnia.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();