Koreański gigant telekomunikacyjny wdrożył ChatGPT w swoim chatbocie, aby traktować go jak "bliskiego przyjaciela"

Koreański gigant telekomunikacyjny wdrożył ChatGPT w swoim chatbocie, aby traktować go jak "bliskiego przyjaciela"

SK Telecom, jeden z największych operatorów komórkowych w Korei Południowej, zaktualizował swojego chatbota i dodał funkcję opartą na ChatGPT od OpenAI.

Co wiadomo

Firma uruchomiła wersję beta A. (wymawiane jako "A dot") w maju ubiegłego roku. Teraz bot ma tryb Chat T oparty na ChatGPT i funkcję, która pozwala użytkownikom korespondować z postacią AI.

"W tych rozmowach użytkownicy mogą dzielić się informacjami o swoim codziennym życiu, tak jakby rozmawiali z bliskim przyjacielem" - SK Telecom powiedział w komunikacie prasowym.

W przeciwieństwie do ChatGPT, A. ma kilka awatarów z kreskówek. Produkt dodał również nowych agentów AI zwanych "przyjaciółmi A.", "którzy umożliwiają emocjonalne i ludzkie rozmowy".

Źródło: CNBC.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();