Szef Xboxa zgadza się z krytyką Redfall, jest zasmucony sytuacją i przyjmuje część winy

Po rozczarowującej premierze Redfall spodziewano się reakcji ze strony Microsoftu i kierownictwa Bethesdy i takowa nastąpiła.

Co już wiadomo

Szef marki Xbox Phil Spencer udzielił pierwszych komentarzy na temat porażki kooperacyjnej strzelanki Redfall, które można było usłyszeć w podcaście Kinda Funny Games.

Phil Spencer stwierdził, że jest rozczarowany i niezadowolony z zaistniałej sytuacji i że przede wszystkim obwinia siebie.

Nic nie boli mnie bardziej niż rozczarowanie społeczności Xboxa. Widząc jak społeczność traci zaufanie denerwuje mnie i sprawia, że jestem zły na siebie...

Szef Xboksa stwierdził, że chce "wrócić do procesu", co może oznaczać większą kontrolę Microsoftu nad pracami wewnętrznych studiów. Spencer nie obwinia jednak za wszystko deweloperów:

Nie wykonaliśmy bardzo dobrej pracy z Arkane Austin, by naprawdę pomóc im zrozumieć, co to znaczy być częścią Xboksa i wykorzystać niektóre z naszych wewnętrznych zasobów, by pomóc im wejść na tę ścieżkę.

Phil Spencer przyjmuje całą krytykę dotyczącą nudnej rozgrywki Redfall, stanu gry w momencie premiery oraz niespełnionych obietnic (brak 60FPS) i obiecuje, że jego zespół popracuje nad błędami i nie zawiedzie fanów swoich gier w przyszłości.

Źródło: Kinda Funny Games

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();