Street of Rage 4 otrzymało dużą aktualizację z ponad 300 ulepszeniami i nowymi funkcjami

Street of Rage 4 otrzymało dużą aktualizację z ponad 300 ulepszeniami i nowymi funkcjami

Francuski deweloper Dotemu udostępnił dużą aktualizację dla Street of Rage 4, która między innymi dodaje nowe aktywności w kooperacji, specjalny tryb przetrwania dla pakietu rozszerzającego oraz ponad 300 innych usprawnień.

Co nowego.

Dzięki specjalnemu trybowi przetrwania Mr X Nightmare DLC gracze mogą teraz dostosować tryb, korzystając z wielu różnych ustawień. Aktualizacja zawiera nowe ruchy kooperacyjne, z których jeden pozwala graczom zadawać obrażenia poprzez rzucanie przyjaciół na wrogów. Gracze w powietrzu mogą teraz nacisnąć specjalny przycisk, aby wykonać unikalny atak. Z drugiej strony, przejścia między etapami mają dodatkowy czas, aby uniknąć złamania licznika combo. Dodatkowo, użycie niszczycielskich przedmiotów pomoże graczom utrzymać ich combosy.

Pewne zmiany zostały wprowadzone również w postaciach, takich jak Estel Aguirre i Adam Hunter, u których poziomy obrażeń zostały zbalansowane przez umiejętności, czy Floyd Iraia, u którego nieznacznie wzrosła szybkość i obrażenia.

Aktualizacja wprowadza również ulepszenia dla wrogów takich jak Zack, boss Cherry, Yamato i Signal. Staną się oni silniejsi w miarę postępów w grze, a ich narzędzia są teraz silniejsze niż kiedykolwiek. Yamato otrzymał lekki wzrost obrażeń, ponieważ Sygnał może teraz sprawić, że wrogowie będą krzyczeć, zanim się poślizgną i rzucą.

Oczywiście to tylko niewielka część wszystkich poprawek i nowości, jeśli chcecie zapoznać się z nimi bardziej szczegółowo, możecie to zrobić w oficjalnych patch notes.

Źródło: dualshockers.com

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();