Cuphead: Pyszne ostatnie danie zostało kupione milion razy

Cuphead: Pyszne ostatnie danie zostało kupione milion razy

Rozszerzenie Delicious Last Course dla Cuphead jest w produkcji od kilku lat. Na szczęście dla deweloperów ze Studio MDHR ich ciężka praca nie poszła na marne – DLC odniosło sukces finansowy.

Jak donosi Studio MDHR, nakład The Delicious Last Course osiągnął już milion egzemplarzy. Przypominamy, że dodatek został wydany 30 czerwca. Oryginalny Cuphead kiedyś osiągnął milion egzemplarzy w podobnym okresie - zajęło to nieco mniej niż dwa tygodnie.

Pyszne ostatnie danie jest nie tylko aktywnie promowane, ale także bardzo chwalone. W chwili pisania tego DLC otrzymało bardzo pozytywne recenzje w Parowy (96%), 87 punktów na 100 OpenCritic. Według recenzentów bossowie w dodatku są prawie lepsi niż w oryginale, a szczegółowy styl wizualny nie ma odpowiednika w branży gier.

główka: The Delicious Last Course jest dostępne na PC, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch. Nie trzeba czekać na nowe dodatki czy sequel – historia Cuphead na razie się skończyła. 

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();